page_banner

Piantagione

Piantagione

Cù una bona piantazione in un bonu ambiente, pudemu pruduce una bona materia prima è fà boni prudutti.

E nostre splutazioni agricule sò luntanu da a zona urbana. Ùn ci hè micca industria pesante è agricultura intornu à e splutazioni. Dunque, i nostri prudutti sò liberi di pesticidi, erbicidi è altre tossine. L'acqua aduprata per l'agricultura di spirulina è di chlorella hè di u sotterraniu, i travagliadori testanu l'acqua sottuterra parechje volte à l'annu per assicurassi chì l'acqua sotterranea sia libera da ogni inquinamentu. Facemu e ricerche nantu à a spirulina è a chlorella in i stagni di cultivazione ogni data. A spirulina è a chlorella sò cultivate sane in i stagni di cultura, senza l'alge indesirabile dannosa. In listessu tempu, femu osservazioni meteorologiche in e splutazioni, testemu u valore PH è u valore OD in ogni stagno, è rendemu a pista pertinente recond. Stu metudu ci puderia aiutà à coglie a spirulina matura è a chlorella à tempu.

King Dnarmsa hà messu in opera un sistema di tracciabilità di qualità efficace, da a coltivazione di sementi di alga, a coltivazione di alghe, a cugliera, u lavatu, l'asciugatura, l'imballu, l'immagazzinamentu, u trasportu finu à a vendita di l'alga chì assicura chì i prudutti chì vi furnemu sò cù bona qualità.

Hainan

L'aziende di cultivazione sò situate principalmente in a pruvincia di Hainan. A pruvincia Hainan hè in l'estremu sudu di a Cina. A differenza di temperatura trà l'estate è l'invernu hè chjuca. A temperatura media hè alta. L'ora di sole hè 1780-2600 ore à l'annu. A radiazione solare hè 4500-5800 megajoule per metru quadru. A precipitazione annuale hè di 1500-2500mm. U clima in a pruvincia di Hainan hè assai adattu per a cultura di spirulina è chlorella.

1618752263268_0.png_w720